tisdag 9 november 2010

Hej och hå, då börjar vi!

Ja då var det dags att inleda bloggen med ett inlägg.
I väntan på att dagens bröd ska bli färdigt tänkte jag presentera min blogg lite snabbt här i mitt första inlägg.

Jag har alltid älskat att baka både bröd och kakor och för den delen även andra lite småpyssliga saker i köket så som syltkokning etc. Dessvärre är jag själv ingen brödgalning och tycker det är fantastiskt mycket roligare att baka bröden än att äta dem. Nu har det dock fallit sig så att min käre sambo älskar bröd och äter hur mycket som helst vilket blir något av en win-win situation. Jag bakar och han äter. Jag får pyssla och han får mat... Vilken fantastisk kombination :)

Så då var det väl dags att hugga i och skulle ni ha några frågor om recept eller liknande är det bara att skrika till så lovar jag att svara så bra och snabbt jag kan...

Välkomna hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar